lördag 4 maj 2013

You don't take me DONSING anymore





















Efter en slitsam dag på jobbet tog jag och majsen bussen ner till malmö för och fira att jag fyllde år i veckan.
Parkhängde med solnedgång och bubbel för att sen knalla bort till debaser och spelning med is tropical.
Köpte lite brooklyn på flaska och positionerade oss mitt på golvet. Där stod vi stadigt under hela spelningen och öste till både favoriten lies, nya låtar, nya singeln (som va stört bra med dösnygga kirstie på vocals) och avslutningsvis köttiga seasick mutiny.




















Vår kära "väggen" var på plats vilket ledde till att jag nervöst halsade öl och smsade Agnes. Köpte på mig en pint till efter spelningen, pratade med några sköna ystadgirlz och donsade till lite talking heads innan vi gick till bussen. Förbannade mig själv för att jag inte sa nått till den skäggiga mannen myten legenden men fick med mig en staketuppriven tumme, en skabbig tygkasse och en fin fin huvudvärk hem så det känns väl ändå som att jag gick med vinst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar